Så er det mandag

Nå, gæt hvem jeg drømte om i nat… Min eks. Lige hvad jeg havde brug for. I går endte faktisk med at blive en rigtig god søndag, hvor jeg fik set min søde veninde og senere fik jeg besøg af min morfar og søster (eller som jeg kalder dem: Moffe og bætte). Men her til morgen er jeg godt nok lidt trist igen. Lige da jeg vågnede, kunne jeg med det samme mærke savnet og ensomheden. Jeg kom hurtig i tanke om min drøm i nat og den underlige følelse af at have mærket hans tilstedeværelse igen på en eller anden måde. Jeg hader det, for det tager mig direkte tilbage til sorgen og savnet. Sorgen over at have mistet en, som var en så stor del af mit liv. Dernæst er der følelsen af ensomhed. Følelsen af at man engang var to, nu er man én og helt alene i sin kolde seng. Og så har jeg tilmed også virkelig ondt i ryggen, så jeg hverken kan kigge til min højre eller venstre uden at klynke. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, hvilken dag på ugen det er i dag. Jeg burde egentlig bare stå op, for så kommer jeg i gang med dagen og det bliver sværere at dyrke de negative følelser. Men lige nu har jeg lidt for ondt af mig selv og vil bare have lov til at dvæle ved mine kærestesorger og rygsmerter og fælde en lille tåre.  

Leave a Reply

