Fed fredag

Århhh hvor er jeg træt af mig selv lige nu. Det er fredag, og jeg har med vilje ikke lavet planer i aften, da jeg har brug for at slappe lidt af efter en travl uge. Det fortryder jeg lidt nu. Jeg har lige set X Factor og spist en hel pizza – alt for hurtigt. Nu har jeg det virkelig dårligt og ærgrer mig over, at jeg ikke lod de to sidste stykker ligge. Nå, fuck det! Forhåbentlig får jeg det bedre om lidt. Men imens jeg sidder og føler mig ret så tyk og klam, skal jeg da lige gå ind på diverse blogs, så jeg kan kommentere lidt hist og her og gøre opmærksom på min egen mega fantastiske blog – Dårlig idé. 50 % af de blogs jeg støder på i aften indeholder diverse billeder af smukke modeller/bloggere (kald det, hvad i vil), som flasher deres smukke kroppe og dyre accessories. Den anden halvdel omhandler træning eller boligindretning. Jeg undskylder på forhånd lige for det sure opstød, men: JEG ORKER DET IKKE!!! Og jajaja, jeg er da bare en sur mokke, som ikke vil se andre blomstre, fordi jeg er træt og irriteret på mig selv, men i det mindste står jeg ved det. Det giver mig sgu mindreværdskomplekser alt det der perfekthed. Jeg kan ikke holde det ud og jeg gider ikke at læse om, at de ikke har været ude at løbe i tre dage (OMG!), når jeg sidder og føler mig klam efter min pizza, som jeg i øvrigt slet ikke har råd til med minus 400 kr. på kontoen.

Så her sidder jeg, lidt bitter, alene og føler mig mega nederen, mens alle andre sikkert er ude at more og fulde sig. Sikke en party starter!

Ps. Jeg har stadig kvalme efter min pizza…  

One thought on “Fed fredag

Leave a Reply

