Godmorgen!

Jamen godmorgen. Jeg er lige vågnet op til en mand, der stod og pissede i min baggård! Der findes mange dårlige måder at vågne op på, og det her må være en af dem. Ligesom den morgen man vågnede op til en Mr. Trump, der havde vundet valget! Hvorfor pokker går de ind på privat ejendom og hvad der undrer mig endnu mere er, hvorfor kan de her mænd ikke holde sig?? Det er jo voksne mænd og ikke små børnehavebørn.. Eller? Og ja, jeg skriver ”de” fordi det er sket flere gange. Forrige gang det skete, skulle jeg ud med skrald og møder en fyr, der står og pisser lige op ad skraldespandene. Hvorfor?! Jeg kiggede ham i øjnene og sagde ”Ja, det her er nok mere pinligt for dig, end det er for mig!” Hvortil han svarer mig: ”Nææ”. Der blev jeg sgu mundlam og jeg ved hverken, om jeg skal grine eller græde. Hvad er det for et sted, jeg bor? Min baggård ligger forholdsvis åben og lige ud til en stor vej, så de ser sikkert sit snit til at få tømt blæren. Jeg bor så tilmed i stueetagen og kan se lige ned til ”herlighederne” fra mit køkken! Fandeme nej!! Min baggård er sgu ikke et offentligt toilet. Det kan sgu ikke være rigtigt, når man betaler husleje og endda har sat et hegn op for ubudne gæster. Tissetrængende eller ej! Fra nu af står jeg klar i vinduet med kamera og venter på jer haha!

 

2 thoughts on “Godmorgen!

  1. …Og måske en spand kold vand du lige kan vippe ud;-)
    Jeg tror mænd tisser løs alle vegne, bare fordi de kan. De føler det er deres ret fordi de ubesværet kan stå op og gøre det.

    Like

Leave a Reply

