Perfekt, perfekt, per-fucking-NEJ!

Da jeg for alvor fandt ud af, at jeg ville starte min egen blog, tænkte jeg, at jeg blev nødt til at lave lidt research og se, hvordan andre bloggere begår sig. Så det gik jeg så i gang med. Men min research stoppede hurtigt, da mit usikre lille individ ikke kunne klare the harsh ”reality”. Den ene blog efter den anden, hvor jeg skal have at vide, hvor godt det går og se hvor godt personen ser ud i den nye vinterfrakke. Jeg lyder måske mega bitter, og måske jeg er det. Men jeg har sgu brug for at høre sandheden en gang imellem. Og ikke sandheden som i: ”Jeg tillod mig at lave mig en protein chokokage efter træning”!!!!! Nej mere sandheden som i: ”Kæft, jeg har haft en hård dag!” Eller ”Jeg ved sgu ikke, hvad jeg vil med det her liv!”. Jeg savner virkelig, at vi er mere ærlige overfor hinanden, OGSÅ inde på nettet! Og jeg er da ikke meget bedre selv. Jeg skriver da som regel kun de gode ting på Face. Så jeg skal også gøre mit bedste. Det er derfor min pligt at oprette denne blog! Eller i hvert fald slutte mig til det forholdsvis lille hold af realistiske blogs, som afspejler det virkelige og sommetider pain in the ass liv, som vi jo nok alle har stiftet bekendtskab med. Så velkommen til Tyvertragedien 🙂 Håber, at den falder i god jord.

One thought on “Perfekt, perfekt, per-fucking-NEJ!

Leave a Reply

